fredag 24 april 2015

Omstart 2015, I´m BACK!

Efter att bloggen fått legat i dvala från 2013 fram tills nu så är det återigen dags att skaka liv i den.
Det kom ett "husbygge" emellan och alla aktier såldes egentligen av från 2013 för att hantera cashflow & logistik i vardagen. Samt att min portfölj hamnade i en längre dipp.
Summa summarum så kan man säga att jag och min fru investerade i huset vi bor i, vilket inte är en dålig affär då villapriserna där vi bor gått upp med 18% bara senaste året. Samt att vi får möjligheten att bo i vår dröm.

tabell på genomsnitt värdeökning av huspriser (villa) i vår kommun.


Jag börjar om med att uppdatera alla länkar med nuvarande innehav och lite hur jag ser på framtiden & fortsättningen! så titta gärna runt! allt är nytt!

Väl mött, och häng med på färden mot Miljonen!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar